Donderdag 2 augustus 2018 - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Henny Smeets - WaarBenJij.nu Donderdag 2 augustus 2018 - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Henny Smeets - WaarBenJij.nu

Donderdag 2 augustus 2018

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny

04 Augustus 2018 | Frankrijk, Beaune

Donderdag 2 augustus

Van Heuilley sur Saone naar Beaune 85 km

We zaten weer om 6.45 uur op de fiets. Gelukkig hadden we gisteren al meer gefietst waardoor we nu iets minder hoeften te fietsen.

De route ging veelal langs kanalen en sluizen. Zelfs 2 ondergrondse kanalen. Het fietsen ging voorspoedig ondanks de warmte. Toch de laatste 10 kilometer is altijd een dingetje.

We waren al om 13.00 uur in Beaune op de camping. Helaas had Wim geen stoeltje en heeft hij wat met tassen gerommeld maar het was niet geweldig. Ik ga voortaan een stoel voor hem regelen hoe dan ook. Ik had al in de grote supermarkt gekeken maar deze was toch even te zwaar.

Eind van de middag zijn we Beaune nog even in geweest maar we vonden het te heet. We kenden het nog van jaren geleden.

Door de warmte hadden we echt even een dipje. Vinden we het nog leuk met die warmte? We staan nu al 11 dagen elke ochtend om 5.15 of 5.30 uur op om zoveel mogelijk gebruik te maken van die heerlijke ochtenden. We hebben wat gebrainstormd en uiteindelijk hebben we besloten om in ieder geval de volgende ochtend naar Cluney te fietsen waar het eindpunt van het eerste deel van de route zou zijn

Nu eerst maar even slapen

• 04 Augustus 2018 - 19:52

To:

Julie zijn ook echte bikkels .xxxxx