Fietstocht naar Bretagne - Reisverslag uit Montreuil-sur-Mer, Frankrijk van Henny Smeets - WaarBenJij.nu Fietstocht naar Bretagne - Reisverslag uit Montreuil-sur-Mer, Frankrijk van Henny Smeets - WaarBenJij.nu

Fietstocht naar Bretagne

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny

15 Juli 2019 | Frankrijk, Montreuil-sur-Mer

Hallo allemaal,
Inmiddels ben ik 5 dagen onderweg in mijn eentje en mijn fiets naar Bretagne. Jaren geleden heb ik op de fietsbeurs een lezing bijgewoond van de auteurs van het boekje dat ik nu gebruik. Het boekje had ik dan ook lang maar het is er nooit van gekomen.

Nicolette die mij op sport zit heeft in Bretagne een 2e woning en ik zei een keer, dat ik wel met de fiets naar haar toe zou komen. Wim en ik zijn nog nooit daar geweest, omdat we van mening waren dat het daar meestal geen mooi was en we hadden nog zoveel andere tochten op ons lijstje staan.

Aangezien ik veel meer vrij heb dan Wim had ik besloten om alleen te gaan en daarna ga ik nog een fietstocht maken met Wim.

Met de fiets naar Nicolette is ruim 1000 km. Nicolette gaat donderdag over een week weer naar Nederland. Dus als ik toch ook nog een paar dagen bij haar wil zijn dan moet ik proberen om zondagavond daar aan te komen. Dat houdt in dat ik gemiddeld 100 km per dag moet fietsen Oei......


  • 15 Juli 2019 - 16:39

    William :

    Hoi Henny,

    Hou vol die 100 km per dag ga je zeker halen. Vergeet niet om in Frankrijk ook van de wijn te genieten.

  • 15 Juli 2019 - 16:40

    Fenny:

    Ik heb veel bewondering voor jou!

  • 16 Juli 2019 - 09:13

    Anke:

    Hoi Hennie,
    Nou dat gaat je wel lukken vermoed ik.
    liefs anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 30563

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 18 Augustus 2018

Met de fiets naar Barcelona

23 Juli 2017 - 25 Augustus 2017

Op de fiets naar Rome

05 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Op weg naar .................

Landen bezocht: