Vervolg fietstocht Bretagne - Reisverslag uit Montreuil-sur-Mer, Frankrijk van Henny Smeets - WaarBenJij.nu Vervolg fietstocht Bretagne - Reisverslag uit Montreuil-sur-Mer, Frankrijk van Henny Smeets - WaarBenJij.nu

Vervolg fietstocht Bretagne

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny

15 Juli 2019 | Frankrijk, Montreuil-sur-Mer

Hallo allemaal,
Ik krijg het even niet voor elkaar om deze nieuwe fietstocht apart te vermelden. Op zo'n schermpje is het ook lastig Natuurlijk had ik het thuis even moeten testen.

Donderdag 10 juli 2019.
Gefietst naar Maassluis. Daar heb ik voor het geslapen bij Vrienden op defiets. Ik had daar een etage midden in het centrum. Mijn tent kon ik dus op de fiets laten zitten.
Het waren vele kilometers. Totaal 135 km. Pff.

Vrijdag 12 juli 2019
Van Maassluis naar Domburg. Een hele .ooie riit. 120 km
Mooie minicamping. Stukje lopen en ik was bij een strandtent waar ik in het zonnetje heb gegeten.

Zaterdag 13 juli 2019
Van Domburg naar Diksmuide.
Lekker weertje. Weer 120 km

Zondag 14 juli 2019
Van Diksmuide naar Liques. 100 km

Maandag 15 juli 2019
Van Liques naar Roussant 100 km

Mijn verslag is erg kort. Ik heb veel geappt en info in Polarstepp gezet.
Dit is een app die je kunt downloaden en dan kan je precies zien waar ik ben. Daar heb ik ook enkele foto's geplaatst

Ik zit op schema en ik zie het als een sportieve uitdaging. Soms vervloek ik die heuvels wel hoor maar als je dan weer lekker naar beneden mag gaan dan is dat weer een goedmakertje.

Tentje opzetten, tassen op de fiets. Ik kan mij goed redden. Natuurlijk is het leuker als ik over enige tijd weer met Wim op pad ben maar nu laat de conditie het toe. Ik krijg natuurlijk wel van die gespierde kuiten dat het duidelijk zichtbaar is.

Trouwens het fietsen door zeeland vind ik trouwens nog steeds heel mooi. Ik heb dit nu al 5 keer gedaan maar het verveelt nooit.
Het binnenland van Belgie is zo anders maar gelukkig had ik daar de wind gunstig.

Als je Polarstes hebt gedownlad dan zal ik je toevoegen


  • 16 Juli 2019 - 09:16

    Anke:

    polarsteps downloaden is mij nog steeds niet gelukt, jammer.
    Ik volg je via de apps van jou.
    lieve groet,
    anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 1096
Totaal aantal bezoekers 30404

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 18 Augustus 2018

Met de fiets naar Barcelona

23 Juli 2017 - 25 Augustus 2017

Op de fiets naar Rome

05 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Op weg naar .................

Landen bezocht: