Op de fiets naar Rome - Reisverslagen van Henny Smeets - WaarBenJij.nu Op de fiets naar Rome - Reisverslagen van Henny Smeets - WaarBenJij.nu

Op de fiets naar Rome

Na Santiago de Compostella is nu Rome aan de beurt.
Dit stond nog op ons to do lijstje en Wim heeft het voor elkaar gekregen om 5 weken vrij te krijgen.

Inmiddels zijn de fietstassen ingepakt en kunnen we morgenochtend op tijd vertrekken. Vanavond zijn wij eerst nog even naar Ma gegaan om een kopje koffie te drinken en afscheid te nemen.

Helaas wordt het de komende dagen niet echt lekker weer. Het regenpak zit bovenin de tas. We zullen deze ongetwijfeld nodig hebben.

Morgenochtend gaan we eerst naar Baarn naar mijn zus To. Zij fietst een dagje mee. Vervolgens gaan we naar Amersfoort om mijn zus Corrie op te halen. Zij fietst de gehele week mee. Daarna wordt zij opgehaald door Linze en Celine en dan gaan Wim en ik met z'n tweeën verder.

Fijn, dat ik nu nog op een gewoon toetsenbord kan typen. De komende tijd zal ik het moeten doen met een toetsenbordje van mijn telefoon en daar ben ik toch slecht in..........

Nu eerst maar de bed.

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2017

Fietstocht Wim en Henny - laatste verslag

25 Augustus 2017

Reisverslag Wim en Henny - 22 en 23 aug 2017

21 Augustus 2017

Reisverslag Win en Henny Rone maandag 21 aug

20 Augustus 2017

Fietstoch Wim en Henny - zondag 24 aug 2017

19 Augustus 2017

Reisverslag Wim en Henny - zaterdag 19 aug. 2017
Henny

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 30588

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 18 Augustus 2018

Met de fiets naar Barcelona

23 Juli 2017 - 25 Augustus 2017

Op de fiets naar Rome

05 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Op weg naar .................

Landen bezocht: