Cursus banden plakken - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu Cursus banden plakken - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu

Cursus banden plakken

Blijf op de hoogte en volg Henny

04 Juli 2014 | Nederland, Huizen

Vanavond toch maar eens een lesje bandenplakken van Wim gehad. Stom eigenlijk om dit te doen met een band die niet lek is. Het is eigenlijk niets voor mij maar goed dat ene week dat ik alleen fiets moet ik het toch wel kunnen. Ik denk wel dat ik er lang mee bezig zal zijn. Maar goed, ik heb nieuwe banden dus hopelijk is dat niet nodig.

Vanmorgen van mijn vriendin Anke een leuk superlicht armbandje gekregen. (ik noemde het een vriendschaparmband, omdat zij er ook een voor haar zelf ha gekocht) van Astrid een geluksengeltje en een klavertje vier met een zelfgeschreven wens/spreuk erin opgerold. Gisteren van Fenny - mijn liieve collega - een klavertje vier kaartje. Ik heb dit uitgeknipt en in mijn stuurtasje gedaan. Van Karina kreeg ik een uiterst handig waslijntje welke zij zelf heeft gemaakt van elastiek waarbij je geen knijpers nodig hebt. Het is alsof ik jarig was. Van Ria afgelopen maand een gelukspoppetje die uiteraard ook in mijn stuurtasje is opgeborgen.

Ik heb nooit een smartphone gehad maar nu heb ik de oude van Jeroen. Jeetje wel even wennen hoor aan zo'n klein toetsenbord. Het snelle typen wat ik gewend ben is helemaal niet meer aan de orde. Ik gebruik nu maar zo'n pennetje, want anders zit ik constant verkeerd.

Hopelijk is het morgen niet te regenachtig, want dat is dan een vervelend begin van de fietstocht. We hebben afgesproken om 08.15 uur bij mijn moeder. Daar drinken we even gezellig een kopje koffie en van haar krijg ik een steentje mee die ik op de bewuste tenen berg op de weg naar Santiago zal neerleggen. De eerste dag fietsen we met z'n drietjes naar Someren via de LF-7 fietsroute. Vanuit Laren via de Lage Vuursche zo naar Utrecht en daar pakken we de route op. Even een schietgebedje doen: graag de eerste dag weinig wind!!!!!

Tot zover. Wordt vervolgd.

Veel liefs,
Henny

  • 04 Juli 2014 - 23:04

    Paul :

    Henny we wensen jou een hele mooie tocht. Een bijzondere reis zal het vast worden. En de meeste indrukken zullen vast niet met het plakken van banden te maken hebben.
    Goede reis Paul en Bernie

  • 04 Juli 2014 - 23:04

    Sandra:

    Lieve Henny,

    Heel veel plezier op je tocht. Ik heb respect voor je....
    Doe wel voorzichtig hè?

    Dikke kus sandra

  • 04 Juli 2014 - 23:51

    Paul Snoeij :

    Henny,
    Heel succes met de uitdaging ben heel erg benieuwd naar de verhalen. Weet als Je dadelijk alleen onderweg bent en het gaat wat minder je verhaal kan delen met de eerste de beste voorbijganger.
    Paul.

  • 05 Juli 2014 - 06:31

    Corrie Hoofd:

    Hennie vandaag is dan de dag dat we de eerste week van jou tocht samen oppad gaan. Ook heb ik van Astrid een engeltje mee gekregen als symbool Engelbewaarder. Ik heb er veel zin in om mij jou deze tocht van een week te maken. Tot straks bij ma in Laren.

  • 05 Juli 2014 - 06:48

    To:

    Henny mijn fiets staat ook klaar voor mee te fietsen de eerste dan groetjes

  • 05 Juli 2014 - 08:18

    Cocky Van Slooten:

    goede reis.Cocky.

  • 05 Juli 2014 - 08:20

    Levin En Anita:

    Heel veel plezier. Leuk dat we je nog even konden uitzwaaien vanmorgen. Zo te zien was je hoor helemaal klaar voor, dus appeltje eitje.

  • 05 Juli 2014 - 09:23

    Leen En Do:

    Lieve Hennie
    We zijn reuze benieuwd naar de verhalen die je ons gaat vertellen.toi toi toi.Heel veel plezier gewenst voor de hele tocht.en we gaan je helemaal volgen hoor!
    Leen en Do

  • 05 Juli 2014 - 12:40

    Marijke:

    Lieve henny,
    een grote lange tocht voor de boeg! Een tocht met ongetwijfeld wat tegenslag (een lekke band wellicht ;) ). Maar ook een tocht met veel intrigerende ontmoetingen! Heel veel geluk voor jou en je reisgenoten!!

  • 05 Juli 2014 - 16:47

    Lieve Henny,:

    eindelijk is het zover, je bent op weg!
    De uitdaging is begonnen.
    Ik vind het heel stoer van je, het past bij je, doorzetter als je bent.
    Heel veel plezier nu met je zus(sen) opweg naar het zuiden.

    Liefs,
    Gonnie

  • 06 Juli 2014 - 12:34

    Anke:

    Hoi Pelgrim!
    De eerste dag heb je al gefietst de kop is eraf de rest volgt vanzelf, gewoon elke dag weer op de fiets en gaan! Ik vind het zo geweldig. Ik denk aan je!
    Veel plezier en genieten!
    Lieve groet, Anke en ook van Leo

  • 06 Juli 2014 - 15:56

    Fenny:

    Henny, geniet!

  • 06 Juli 2014 - 19:47

    To:

    Gezellige de eerste dag met ze drietjes oppad , met regen wind en zon Hennie en Corrie jullie een goede reis verder ,vanmorgen heb ik jullie beide uitgezaaid na een heerlijk ontbijt op de camping.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 30711

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 18 Augustus 2018

Met de fiets naar Barcelona

23 Juli 2017 - 25 Augustus 2017

Op de fiets naar Rome

05 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Op weg naar .................

Landen bezocht: