Thuis laten of meenemen? - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu Thuis laten of meenemen? - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu

Thuis laten of meenemen?

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny

03 Juli 2014 | Nederland, Huizen

Gisteravond al het een en ander in de fietstas gedaan. Even kijken wat in welke fietstas het beste past en de fietstas voorzien van een gekleurd touwtje, zodat ik kan zien welke links moet en welke rechts moet. Doordat ik de eerste 2 weken alles alleen mee moet nemen, omdat Wim daarna pas komt om de bijv. de tent van mij over te nemen is het goed bekijken wat heb ik nodig en wat kan ik thuis laten.

Vandaag en vanavond nog werken en dan kan ik het knopje omzetten.

  • 03 Juli 2014 - 07:07

    Marcel & Karina:

    Lieve Henny,
    Ongelofelijk stoer van je, ben je nu toch al bijna weg,
    nog een dag om te bedenken ;)
    (die touwtje hoeven toch niet op je stuur hè)
    ps heb je je broer Kees ook ingepakt? Hij kon toch al
    zelf fietsen?
    groetjes, Marcel & Karina

  • 04 Juli 2014 - 23:13

    Henny Smeets:

    Nogmaals bedankt voor het zeer praktisch cadeautje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 30691

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 18 Augustus 2018

Met de fiets naar Barcelona

23 Juli 2017 - 25 Augustus 2017

Op de fiets naar Rome

05 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Op weg naar .................

Landen bezocht: