Van Huizen naar Oosterhout - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu Van Huizen naar Oosterhout - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu

Van Huizen naar Oosterhout

Blijf op de hoogte en volg Henny

24 Juli 2017 | Nederland, Oosterhout

Het is al weer enkele jaren geleden dat ik een reisverslag bij hield. Ik moet dan ook even kijken hoe het ook al weer precies werkte.

Vorige keer had ik een oude telefoon bij mij van Jeroen waarbij de spatiebalk niet goed werkte en ik ook meestal niet de beschikking had over internet.
Eens kijken of het nu wat beter gaat.

Gisteren zijn we uit Huizen vertrokken. We hebben eerst mijn zus To opgehaald uit Baarn die een dagje mee wilde fietsen. Vervolgens met z'n drieen naar Amersfoort waar we mijn zus Corrie ophaalden. Zij fietst een weekje met ons mee. Celine was ook nog even in Amersfoort en met z'n allen hebben we daar eerst koffie gedronken met een stukje appeltaart.

Even afscheid nemen en dan op pad. We hebben een kleine 5 weken de tijd om naar Rome te fietsen. Dat moet dus lukken. In Nederland fietsen is natuurlijk een stuk makkelijker. De temperatuur is goed en er zijn geen heuvels/bergen.

Wim heeft het routeboekje op z'n fiets en ik de GPS. Ik had een nieuwe kilometerteller op mijn fiets maar deze haperde zo af een toe.
De route van vandaag is voor een groot gedeelte bekend. Het fietste lekker. Soms wind in de rug en soms wind tegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 30696

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 18 Augustus 2018

Met de fiets naar Barcelona

23 Juli 2017 - 25 Augustus 2017

Op de fiets naar Rome

05 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Op weg naar .................

Landen bezocht: