Cadeautje van Jeroen en Celine - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu Cadeautje van Jeroen en Celine - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu

Cadeautje van Jeroen en Celine

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny

01 Juli 2014 | Nederland, Huizen

Toen ik vanavond thuis kwam kreeg ik een cadeautje van mijn Jeroen en Celine. Ik wist van niets. Ze zeiden wel: '"dan heb je ons toch bij je tijdens je fietstocht". Het was een bidon met een mooie foto van hun tweetjes.

Bijzonder cadeautje. Ik zal hem zeker gebruiken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 30698

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 18 Augustus 2018

Met de fiets naar Barcelona

23 Juli 2017 - 25 Augustus 2017

Op de fiets naar Rome

05 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Op weg naar .................

Landen bezocht: