Wat een weer vandaag en de komende dagen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu Wat een weer vandaag en de komende dagen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu

Wat een weer vandaag en de komende dagen

Blijf op de hoogte en volg Henny

08 Juli 2014 | Nederland, Huizen

Net heerlijk ontbeten bij Marijke. De tent is kletsnat. het regent pijpenstelen. Maar ja, we gaan toch maar weer op pad en dan zien we wel hoe de dag verloopt. We doen ons regenpak aan bij het afbreken van de tent en op de fiets deze ook maar aan laten.

We gaan eerst vanaf Cadier en Keer naar Aken. Even een bezoekje brengen aan de Dom en een stempeltje halen. Vanaf Aken de Vennbahnroute volgen.

Jammer voor Corrie om enkele dagen in de regen fietsen. Fietsen is leuk met mooi weer en in een mooie omgeving. het isdusnu even doorzetten en afzien.
Vee liefs, Henny

Bij nader inzien en na rijp beraad hebben we besloten om vandaag toch maar niet te vertrekken. Het weer is hier zo slecht en blijft heel slecht. 70 mm regen op een dag is teveel voor onze regenpakken. Tenti nmiddels maar even uitgehangen, want hij was 2 keer zo zwaar geworden. Morgen kunnen we dan met een hopelijk droge tent vertrekken. Morgen zal het wel even afzien worden maar overmorgen wordt het weer beter. We worden hier zeer gastvrij ontvangen. tot zover uit een regenachtig Cadier en Keer

• 08 Juli 2014 - 10:09

Wim:

Jullie zijn bikkels!

• 08 Juli 2014 - 10:33

Dominique:

Hoi kanjers. Wat een doorzettings vermogen hebben jullie zeg, en al zoveel kilometers gereden.nou maar hopen op droog weer.ik volg jullie op de voet, en kijk iedere dag even of er weer meer nieuws is. Toi toi toi meiden.(en bij elkaar blijven hoor).

• 08 Juli 2014 - 11:25

CockyVan Slooten:

Hoi Henny.
    Jammer dat het regend ,maar je moet maar zo denken achter de wolken schijnt de zon
    Sucses met fietsen
    Groetjes Cocky.

• 08 Juli 2014 - 12:04

Gonnie:

Weer of geen weer, jullie zijn echte bikkels die er voor gaan!
    Als je het stempeltje weer hebt staan ben je de regen (hoop ik) al weer vergeten.
    Suc6 meiden!

• 08 Juli 2014 - 12:22

Anke:

Hoi,
    Wat gaan jullie goed! En echt, na regen komt zonneschijn het is nooit duidelijk wanneer precies maar dat is jullie kracht, gewoon doorfietsen.
    We denken aan jullie.
    Lieve groet,
    Anke & Leo

• 08 Juli 2014 - 12:56

To:

Hoi meiden ,vanmorgen ben ik nog even bij Ma geweest en het verslag uitgeprint bij haar gebracht .
    Ze begon meteen te lezen , ook Ma zei wel goed bij elkaar blijven (was goed gekomen vetelde ik haar)
    Een goede reis verder groetjes van Ma en je zus uit Baarn

• 08 Juli 2014 - 18:33

Yvonne:

Toi toi toi!

• 08 Juli 2014 - 21:45

Ruth:

Hoi Henny,

Je bent al een aardig eindje op weg! Wel pech al die regen, hier in Huizen ook pijpestelen.
    Wind mee en droog weer gewenst op je verdere route! Ik geniet van je reisverslag,
    Groetjes, Ruth