Zaterdag ga ik vertrekken met mijn tentje naar ... - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu Zaterdag ga ik vertrekken met mijn tentje naar ... - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu

Zaterdag ga ik vertrekken met mijn tentje naar ...

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny

01 Juli 2014 | Nederland, Huizen

De bedoeling is dat ik gedurende 6 weken op pad ga naar Santiago de Compostella. De eerste week zal mijn zus Corrie mee gaan. Zij wordt na een week opgehaald door Lynze. Ik ga dan alleen verder en na een week zal Wim door Jeroen worden gebracht en zal Wim met mij 4 weken verder fietsen.

De boekjes heb ik in huis. We nemen eerst de LF7 fietsroute naar Eindhoven en vervolgens naar Maastricht. In Cadier en Keer slapen we bij mijn nicht Marijke en dan gaan we via Aken de Vennbahnroute fietsen. Dit is een nieuw fietspad langs een oud spoor. Het schijnt een mooie fietsroute te zijn. We komen dan op de hoogte van Luxemburg uit en moeten dan naar Bastogne. De rest wordt vervolgd.

Ik heb wel eens momenten gehad (en soms nog) dat ik dacht waar begin ik aan maar soms moet je iets gewoon doen.