Zaterdag ga ik vertrekken met mijn tentje naar ... - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu Zaterdag ga ik vertrekken met mijn tentje naar ... - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Henny Smeets - WaarBenJij.nu

Zaterdag ga ik vertrekken met mijn tentje naar ...

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny

01 Juli 2014 | Nederland, Huizen

De bedoeling is dat ik gedurende 6 weken op pad ga naar Santiago de Compostella. De eerste week zal mijn zus Corrie mee gaan. Zij wordt na een week opgehaald door Lynze. Ik ga dan alleen verder en na een week zal Wim door Jeroen worden gebracht en zal Wim met mij 4 weken verder fietsen.

De boekjes heb ik in huis. We nemen eerst de LF7 fietsroute naar Eindhoven en vervolgens naar Maastricht. In Cadier en Keer slapen we bij mijn nicht Marijke en dan gaan we via Aken de Vennbahnroute fietsen. Dit is een nieuw fietspad langs een oud spoor. Het schijnt een mooie fietsroute te zijn. We komen dan op de hoogte van Luxemburg uit en moeten dan naar Bastogne. De rest wordt vervolgd.

Ik heb wel eens momenten gehad (en soms nog) dat ik dacht waar begin ik aan maar soms moet je iets gewoon doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 30541

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 18 Augustus 2018

Met de fiets naar Barcelona

23 Juli 2017 - 25 Augustus 2017

Op de fiets naar Rome

05 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Op weg naar .................

Landen bezocht: